Martina ďakuje nemocnici vo Svidníku za svojho synčeka: Starostlivosť bola poskytovaná s láskavosťou a citom


Pozitívna skúsenosť s nemocnicou vo Svidníku

Foto: Martina ďakuje nemocnici vo Svidníku za svojho synčeka: Starostlivosť bola poskytovaná s láskavosťou a citom
Foto: zzz.sk, pexels.com

V dnešnej dobe je oveľa jednoduchšie kritizovať ako vyjadriť spokojnosť a poďakovanie. Často skúšaní sú najmä zdravotníci v nemocniciach a pacienti skôr skritizujú prístup, akoby vo viacerých prípadoch ocenili profesionalitu či náročnú prácu. Martina sa však rozhodla, že zmení prístup a verejne sa poďakovala svídníckej nemocnici, v ktorej strávila so svojím synom Adriánom nejaký čas. 

„V dnešnej dobe je moderné najmä sťažovať sa a kritizovať. Často počujeme len negatívne slová, nespokojnosť a málokto sa zastaví, aby pochválil a poďakoval. Akoby sa vďačnosť postupne vytrácala a stala sa niečím, čo už nie je v móde. No ja nemôžem a nechcem zostať ticho,“ uvádza Martina.

Pomohli jej zvládnuť náročné obdobie

Martina v príspevku vyjadruje vďaku celému tímu Nemocnice s poliklinikou Svidník. Vďaka ich starostlivosti, empatii, ľudskosti a profesionalite dokázala zvládnuť náročné obdobie plné strachu, kedy potreboval jej syn absolvovať operáciu. 

Mama Adriána spomína, že už na urgente ich prijali s pochopením a ochotou pomôcť. Rovnako si nevie vynachváliť starostlivosť na oddelení chirurgie, pediatrické vyšetrenia, RTG pracovisko a rovnako aj chirurgickú ambulanciu. 

Starostlivosť bola poskytovaná s láskavosťou, trpezlivosťou a citom. Veľké ĎAKUJEM patrí tímu, ktorý zabezpečil samotnú operáciu pod vedením primára MUDr. Leška a anestéziu pod vedením primárky MUDr. Diničovej. Ich precíznosť, odbornosť a ľudský prístup nám dodali pocit istoty, že náš syn je v tých najlepších rukách,“ dopĺňa Martina. 

Poďakovanie nepatrí len jednotlivcom 

Podľa Martiny však nejde len o jednotlivcov, ale o celý kolektív. Chváli každého zamestnanca od lekárov, sestier, sanitárov, technický personál až po tých, ktorí nemocnicu riadia a vlastnia. Aj vďaka tomu môže podľa spokojnej mamy zariadenie takto fungovať. 

„Verím, že sa v tomto poďakovaní nájde každý, aby si každý uvedomil, aký je dôležitý a nenahraditeľný v procese starostlivosti o pacienta. Vidieť ľudí, ktorí svoju prácu robia nielen s vysokou profesionalitou, ale aj so srdcom, je nesmierne vzácne.“

Ďalší spokojní pacienti

Používatelia pod príspevkom zdieľajú podobné skúsenosti, ktoré so svidníckou nemocnicou majú. Tatiana na detskom oddelení strávila nejaký čas a za podobne príjemný prístup v komentári zdravotníkom ďakuje. „Máme podobné nedávne dobré skúsenosti s detským oddelením. Taktiež veľká vďaka!“

„Aj my máme pozitívnu skúsenosť z októbra 2024. Super prístup!“ spomína Peter. Používatelia sú vďační, že sa Martina rozhodla zdieľať tento pozitívny príbeh a ocenila náročnú prácu často skúšaných a negatívne hodnotených zdravotníkov.

„Srdečne pozdravujem Aďka a prajem skoré uzdravenie. Máme podobnú dobrú skúsenosť, takže s vami plne suhlasím,“ vyjadrila svoju spokojnosť používateľka Ľudmila. 




Najnovšie zo Slovenska