Kežmarská nemocnica zavádza nový časenkový systém, čakanie u lekára by sa tu mohlo výrazne skrátiť


Novinka pre pacientov: Nemocnica v Kežmarku zavádza časenkový systém

Foto: Kežmarská nemocnica zavádza nový časenkový systém, čakanie u lekára by sa tu mohlo výrazne skrátiť
Foto: Nemocnice Agel | Zobraziť galériu

Kežmarská nemocnica Dr. Vojtecha Alexandra sa dočká významného vylepšenia. Ambulancia cievnej chirurgie, ktorá je jedinou špecializovanou v širokom regióne, dostane nový časenkový systém, ktorý pomôže riešiť dlhé čakacie doby a zlepší organizáciu pacientov.

„Časenkový systém zlepší komunikáciu, koordináciu a plánovanie vyšetrení, čo bude veľkým prínosom nielen pre pacientov, ale aj pre personál a celkový chod ambulancie,” vysvetľuje námestníčka riaditeľa pre liečebno-preventívnu starostlivosť Beáta Šoltýsová.

Galéria: 3 fotky

Kežmarská cievna ambulancia je vyhľadávaným pracoviskom, keďže v okolitých okresoch podobné špecializácie chýbajú. Lekárka ambulancie nielen diagnostikuje a lieči cievne ochorenia, ale aj aktívne operuje, čo spôsobuje vysoký nápor pacientov. Nový systém umožní efektívnejšie riadenie čakacích dôb a pacienti už nebudú musieť tráviť dlhé hodiny v čakárni.

Časenkový systém by mal byť v nemocnici zavedený už čoskoro, a pacienti tak získajú komfortnejšie a organizovanejšie vyšetrenia bez zbytočného stresu.

Časenkový systém sa vracia do módy

Zavádzanie časenkových systémov v zdravotníckych zariadeniach nie je len moderným trendom, ale aj reakciou na historické výzvy v riadení pacientov. Prvé pokusy o organizáciu pacientov s cieľom skrátiť čakacie doby siahajú až do 19. storočia, keď lekári v preplnených mestách začali používať jednoduché číselné lístky na udržanie poriadku v čakárňach.

Dnes sú tieto systémy oveľa sofistikovanejšie. V niektorých nemocniciach po celom svete sú časenkové systémy prepojené s mobilnými aplikáciami, ktoré pacientom umožňujú sledovať aktuálny stav čakacej doby v reálnom čase, dostávať upozornenia o blížiacom sa termíne vyšetrenia alebo dokonca virtuálne stáť v rade” z pohodlia domova. Takéto inovácie nielen zvyšujú efektivitu zdravotnej starostlivosti, ale aj výrazne zlepšujú spokojnosť pacientov, ktorí už nemusia tráviť dlhé hodiny v preplnených čakárňach.





Najnovšie zo Slovenska