Všeobecná zdravotná poisťovňa hlási, že všetky elektronické služby vrátane eReceptu sú už funkčné


Všeobecná zdravotná poisťovňa hlási, že všetky služby sú už funkčné

Foto: Všeobecná zdravotná poisťovňa hlási, že všetky elektronické služby vrátane eReceptu sú už funkčné
Foto: Všeobecná zdravotná poisťovňa

Všeobecná zdravotná poisťovňa čelí technickým problémom, ktoré od od utorka 28. januára 16:00 hod. komplikujú situáciu jej poistencom. Problémy zasiahli mobilnú aplikáciu a spôsobili výpadky pri vydávaní liekov v lekárňach, informuje Startitup.

Výdaj liekov sa v utorok podarilo obnoviť, elektronická aplikácia bola nedostupná. Poistenci sa preto nemohli prihlásiť do svojich účtov ani získať prístup k informáciám o poistení a osobných údajoch.

Všeobecná zdravotná poisťovňa pre kybernetické útoky dočasne pozastavila službu eRecept. V stredu 29. januára pred 12:00 hod informovala na internetovej stránke o tom, že všetky elektronické služby vrátane eReceptu sú plne funkčné.

„Bezpečnosť údajov poistencov je pre VšZP najvyššou prioritou. Dáta naďalej zostávajú v bezpečí, sú chránené a ich integrita nebola narušená. Všetky služby, vrátane eReceptu a mobilnej aplikácie sú v týchto chvíľach k dispozícii v štandardnom režime,“ dodáva poisťovňa.



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie v Prešovskom kraji