Nedávno zrekonštruovaný Župný most v Prešove sa ocitol v centre pozornosti, no nie z tých najlepších dôvodov. Fotografia krivo položeného chodníka, pripojená k príspevku Jozefa na sociálnej sieti, okamžite vyvolala búrku nespokojnosti a rozhorčenia medzi obyvateľmi. „Práce sú prevzaté, faktúra vyplatená?“ pýta sa ironicky Jozef, a jeho otázka spustila lavínu komentárov od nahnevaných Prešovčanov.
Do ostrej kritiky sa zapojila aj pani Beáta, ktorá výsledky dlho očakávanej stavby rozhodne nešetrila: „Absolútne odfláknuté! Celé to je krivé. To akože si nikto nevšimol že tej firmy, čo to robili? (...) Hlavne, že ste pekne prestrihli pásku, most ste nazvali ako ste nazvali a firma spokojná za pár meisacov zarobila peniažky, všetci sú spokojní“ Komentáre sa hemžili iróniou a sklamaním nad amatérskym prístupom a plytvaním verejných financií. „Uzavriete nezmyselne pol mesta na pár mesiacov, aj tam kde nebolo treba, značky hore dolu , diery na cestách, výmole, nič neporobené odkedy ste vo funkcii,“ rozhorčene dodáva Beáta.
Bývalý primátor a súčasný poslanec Pavel Hagyari sa síce zapojil do diskusie a prisľúbil, že podá podnet na reklamáciu, no ani to diskutérov neupokojilo. Ďalšia diskutérka podotkla, že pri slávnostnom strihaní pásky boli všetci „slepo spokojní“, pričom pridala pichľavú poznámku: „Jój, to asi preto podvečer strihali, aby nebolo vidno, ak sa nemýlim.“
Autenticitu diskusie dodal rázovitý komentár Ireny: „Nemali waserváhu a oči na chrbte, to keď nevideli. Tí čo strihali pásku, tak sú všetci slepí. Hlavná vec, že bola veľká sláva, faktúra za práce tiež s veľkou sumou. Hanba ako vždy!“
„Po preverení situácie zástupcom zhotoviteľa zo spoločnosti Metrostav, DS na predmetnom úseku chodníka neevidujeme žiadne zásadné nezrovnalosti alebo anomálie. Z prehliadky, ktorá bola vykonaná v stredu 6. novembra o 12.50 h je zjavné, že chodník je v poriadku a nevykazuje žiadne známy prepadnutia alebo zvlnenia,” uviedla Daša Jeleňová z kancelárie predsedu Prešovského samosprávneho kraja.
„Ak by sa na diele vyskytli aj akékoľvek nedostatky, stanú sa podľa zmluvných podmienok predmetom reklamácie a operatívnej nápravy,“ dodala v stanovisku.